2012年12月6日 星期四

香水!!

一次過出3篇?!
好誇張呢...
無法..之前趕report無法寫..
草埋草埋..現家得行d就拎返曬上里啦!!

里派唔知做咩有d引去買香水!!!
其實我平時係唔搽既..

因為.. 我覺得唔化妝有香水味好怪..

有化妝個妝又要襯香水..

麻煩!!!

 不過..里半個月傻左咁..已經買左2支
 第一支係dior 既Christian Dior Escale a Portofino EDT 
前調:加勒比香檸檬、意大利圓佛手柑、西西里香精油
中調:杏仁、橘子花、杜松、冷香料
後調:柏樹材、西洋杉、白麝香、香菜、樹脂膠

里個味道..唔係個個接受到..
因為個前調其實好搶!!
不過中調同後調都幾好嫁.. :)

  第二支係Chloé Love EDP
前調:甜橙花、粉胡椒
中調:紫丁香、風信子、藤花、天芥菜、木質氣息
後調:米粉香、鳶尾、麝香、粉質氣息

我超鍾意里支!!!
係諗左好耐之後..終於都係忍唔到手!!
帶左佢返屋企..
 
 個樽靚到!! 超愛!! 不過好怕同人撞味道 xD


我都諗過CHANEL NO.5 嫁..
都曾經有衝動..但衝動來自佢個BRAND同知名度..
嗅到之後就放棄啦!!!!!
好沖涼液既味道!! 咁不如返去沖多幾次涼!!
洗咩用成千蚊買里做香水 = =''


後記:至於 化妝 
多謝媽咪俾我既天生麗質
唔化妝都唔會嚇死人..
所以 我有得選擇性化妝
化妝既心得同介紹 
要下次先再講啦 :P
 

沒有留言:

張貼留言