2013年1月16日 星期三

好既PRODUCT 差既SERVICE

之前講過 我買左 里樣野!!!

但我係第一次用既時候..發現左條小裂痕..

咁當然..係飛去換貨啦...始終激光wor..

點知..個sales姐姐話睇唔到..換另一個人睇.. 就話係正常..

姐係唔會換.. ok!! fine!! 
我好清楚咁問左佢會唔會影響使用..佢話唔會!!!咁ok啦!!  前提係佢態度差!!!我都唔想再睇佢面色囉..搞到我好似里呃錢咁 :(

結果..反左去再用... 係發現無反應!! 
定義係: 之前用會feel到有個毛囊被燒既感覺..現家係完全無feeling..
雖然我唔知關唔關條裂痕..
但事實係 佢令我又要行多轉..但因為係第10日..
過左7個換新機既限期..要去代理到維修囉!!!

去到代理到..佢反問我.."商店唔肯換俾你咩?!"  *0*
但最後..佢既服務好好咁試過唔得就換左部新既俾我


總括里講: 我覺得product其實唔差..不過d sales姐姐好差.. 絕對打擊我下次買既意欲!!
我的確買得唔多!!得個一部... 但都$3250啦.. 可唔可以態度好d?!

沒有留言:

張貼留言