2013年1月3日 星期四

又買 XD 香水+ 脫毛機!!

 






繼上次買完CHLOE LOVE 香水..
今次再買..
里個味比較上係自然D..無咁女人味..XDD










好..買完里個..就到今日既正題..
今日要講既呢..就係每個女性都會覺得好麻煩既毛毛!!!!

我.. 係已經用左5位數字..係出面做左個Upper Lip , Under Arm 同 Bikini line..
好貴!!!!!!!!!! 所以 我決定買返部家用激光脫毛機試下..!!!
平好多囉!!! 如果WORK既話..

那那那!!!.. 我係買之前都做左幾多RESEARCH嫁..
最後..買左里部RIO既 Salon Laser Scanning Hair Remover!!




我只係揀左SCAN 20個毛孔個部..
基本上.. 所有有得賣既地方都會放60個毛孔個部..
所以如果係要既話..就要出聲問人拎..

我自己覺得.. 20個毛孔都夠NA..
雖然會耐D. ..
但我諗 我自己係一個咁細既area應該唔會有60條毛掛..
頭髮咩?!....









UP既張單上里..
因為里個PRODUCT都搵左唔少人做試用..

講真...人地搵得你做試用..
你都會避重就輕咁去講..

所以..我真金白銀買返里..
我就唔會留手咁講..

20個毛孔賣緊$3250.. 60個毛孔 貴多 千幾 :(



 









 打開左.. 係咁既樣













那..
打既位置SIZE就係中間里個方形既位置..
所以..我自問里細個位應該無60條毛掛......














要用KEY開既..再入密碼..
安全D.既做法.
不過.. 你買得激光里D咁危險既PRODUCT就預左要收得好...
如果俾小朋友拎到..後果就真係承擔唔去起!! 












肉腿 :)





 






先脫毛!!!















開始!!!!
係橙色燈..要放到一個位係變做白色燈..
(代表2邊都CUP到實..唔會走光)
就接個制開始..
一路會聽到"DO"同白色光係到閃..
直到橙燈返里..先會完成個個位///


20個毛孔既分別係..."DO"好耐!!! 真係暈~~

有D位都幾痛嫁..FEEL到係真係燒緊個個毛孔咁!!!







一D都唔洗怕會重複打..因為你會見到好似我咁既效果
D一格格好清楚咁見到曬..
但都幾細格..
打到眼都特.."dp"到煩...3個鐘都只係得一邊..想死 :(





不過最後...都希望佢有效既...

沒有留言:

張貼留言