2013年3月11日 星期一

eye product

我相信好多人都有用多色組合既eyeshadow
88色既eyeshadoe最出名既應該係coastal scents
但我里盒唔係..里二盒只係係團購買既..
coastal scents我就無用過啦~~
不過有左里兩盒, 我只能講.. 邊到有人用得著咁多色呀!!!!

所以 無咩需要 真係唔洗買咁多色!!

里個係效果~ 
色.. 無你睇到咁深..
用落都幾自然!!
不過lasting 就麻麻地啦..
好快唔見曬啦~~
如果你想long lasting D ~
可以上左eyeshadow base 或者上一層薄薄既遮暇打底先~
咁樣唔只long last d..眼窩既顏色都會平衡D..


上面張圖仲用左2個product
第一個係

Kiss me既里支睫毛液 真係無得輸..
一D都唔會痴要一舊舊..
而且搽出里好自然~~

所以 ~推介嫁!!! 我會再買再用!!!

第2樣就係Dolly Wink 既眼線筆

之前講過唔係咁鍾意用筆..但今次買左里支,,都OK WOR!!
一件係閃白.另一支係黑既..
支筆好靚~ 畫出里都好OK嫁~~

不過有個缺點..就係佢有DD軟..用筆刨既話..係刨唔到既!!!

另外~~ 仲有一個好好既eyeliner product推介!!

里個其實係IMORE既邀請試用!!
MAYBELINE
你以為請你試用就係打手??

SORRY..我好賤..唔好用既我唔會放出里呃人~~

 我相信好多人用過就會發現~~ 里支eyeliner好幼!!!
幼到我相信每一個人用都要畫多幾條~~.
但係好正!!因為你點畫都得!!
幼又靚色!!唔會俾支筆局限畫既野..

而且~~ long lasting product!!
里張圖睇得好清楚~~
eyeshadow 無曬..
但條眼線仲係到!!!

所以!!我推介你真係應該要試下啦!!!

沒有留言:

張貼留言