2012年10月9日 星期二

永遠black list SALON!

好嬲好嬲好嬲!!!
真係好嬲囉

里一間
太子弼街47號1樓

Hair Flow Stage

我做左hair treatment做左3個鐘!!

算數!!最嬲係 我個頭洗完等足半個鐘先吹頭

吹完頭等足一個鐘都無人幫我梳頭

頭都無梳真係離曬大譜!!!

好嬲呀!!就算我幾咁唔滿意 都唔會係舖到嘈!

但今次我真係忍無可忍呀!!即場發癲走!!

D店員仲好2C同我講話 佢地無梳到可以同佢地講返!

我@#$%^&*()_ 梳頭係好基本既野!!係你既責任!!消費者無責任提你囉!!

永遠black list !!!!仲要最平既HAIR TREATMENT都收$230
但頭都唔幫你梳囉

 

沒有留言:

張貼留言