2012年12月6日 星期四

Biotherm 活肌醒膚眼霜

天生勁黑既黑眼圈同眼袋!!
女仔之家緊係唔想啦...
仲要好快就有眼紋啦!!!
so sad!!
 之前有機會試下里個product既eye cream!!

一路都覺得個brand出d野係好既..
不過好貴!!

里隻15ml就要$320啦!!

不過個效果真係唔係平野做到!!
 好似我咁有眼紋既美女們
唔好再順時針搽啦!!係要印嫁!!唔好再拉d眼皮啦..對佢溫柔d
 用左10日係效果....睇唔出...正常!! 
因為skin care唔係仙丹..唔會即刻有好誇張既效用..
有既話..你應該要好驚..

其實用左10日..我真係覺得好水潤..
係我真係估唔到..里種感覺係真係好難搵到一隻eye cream有..
潤而不笠...我真係好鍾意..
難怪要咁貴 :'(
而且佢既撫平細紋既時間..絕對唔係平時eye cream個隻拉緊既感覺..
里隻完全無感覺..但眼紋係竟然淺左!!!!!!!!


如果唔係咁貴... 我真係想keep住用..
可惜我唔捨得:(


後記: 媽咪又里試用..用完讚到天上有地下無..誇張!!!!
最後..佢話佢隻眼嚴重d!!!要用里隻wor!!!!!!!
叫我用返d平野........就自動據為己有左

沒有留言:

張貼留言