2013年1月5日 星期六

PEELING 介紹!!

好!!!基於我覺得塊面DIRTY呢..
就去搵PEELING NA..
係我搵到既BLOG到都話里支BIO-ESSENCE好好用//
好!! 我仆落街買里用..
如果 係 我講左句.. 仆街 :P..
 
一D都唔好用..
唔WORK囉..乾手用..就真係DD水都唔可以有..
一滴汗都足以出現無反應既效果..
 
仲要原本係灰色既..姐係用完都唔知係咪真係整左D 污糟野出里..
吹脹..
用左無5次... 扔都扔唔次!!!!!
 
D BLOGGER係咪盲嫁???咁都讚好?! 呃人!!
 
 之後就買左里個..
都OK既..
 
係泡狀..都係要乾手用..但就唔洗真係一滴汗都會唔WORK個隻囉..
 
佢最好既地方係我真係見到佢WORK!!
因為佢D泡係白色既..
第一次既時侯D粒粒係變左超深既灰色..
即時做第2次...係變左淡D既灰色..
 
我覺得都幾FUNNY嫁..
而且..平!!!
好似80蚊就有啦..
 
起碼..唔會拎起都覺得嬲先 :DDD


沒有留言:

張貼留言